Club Pellikaan Online Reserveren Help

Welkom op de helppagina van het Online Reserveren bij Club Pellikaan.

Registreren

Het e-mailadres is bij ons bekend

Om een account te registreren moet het volgende worden gedaan.

  1. Klik op: 'Pin verzoek'.
  2. Voer het e-mailadres wat bij ons bekend is in en kies versturen.
  3. Ga naar uw mailbox en volg de link in de mail.
  4. Voer onder invulveld 'Lid ID' het lidnummer in dat in de zojuist verkregen e-mail staat.
  5. Voer een nieuwe PIN in, tweemaal.
  6. Kies voor opslaan.
  7. Uw PIN is ingesteld, u kunt nu met uw e-mail adres en de gekozen PIN inloggen.

Het e-mailadres is niet bij ons bekend

Als uw e-mailadres niet bekend is bij ons moeten we eerst het account aanvullen voordat er een PIN aangevraagd kan worden.

  1. Ga naar de volgende pagina: 'account gegevens aanvullen'.
  2. Vul uw gegevens in en kies voor verzenden.
  3. Binnen twee werkdagen krijgt u een bevestiging op het ingevoerde e-mail adres zodat u uw PIN kunt wijzigen.
  4. In deze e-mail staat een link, als u op deze klikt kunt u de stappen bij 'Het e-mailadres is bij ons bekend' volgen om een PIN in te stellen. In de tussentijd kunt u nog geen gebruik maken van online reserveren.

Het persoonlijke ID dat op mijn pasje staat komt niet overeen met de persoonlijke ID dat ik moet invoeren

Het is mogelijk dat het persoonlijke ID op uw pasje niet overenkomt met het 'Lid ID' dat nodig is bij het registreren. Dit komt doordat een groot deel lidnummers een aantal jaren geleden his veranderd. Bij het registreren moet u het lidnummer uit de email met de registratielink gebruiken.


Inloggen

Ik ben mijn PIN vergeten

Als u uw PIN vergeten bent kunt u een nieuwe PIN aanvragen.

  1. Klik op: 'Pin vergeten'.
  2. Voer uw e-mailadres in en kies versturen.
  3. Ga naar uw mailbox en volg de link in de mail.
  4. Voer bij 'Lid ID' het lidnummer uit de zojuist verkregen e-mail in.
  5. Kies een nieuwe PIN. Voer dezee daarna nogmaals in.
  6. Kies voor opslaan.
  7. Uw PIN is ingesteld, u kunt nu met uw E-mail adres en de nieuw gekozen PIN inloggen.

Reserveren

Reserveren les/activiteit

Op de volgende manier kunt u zelf een les of een activiteit online boeken.
  1. Ga naar de thuispagina van onze reservering website.
  2. Er wordt automatisch een lijst met lessen en activiteiten weergegeven van de huidige dag. Als u voor een andere dag wilt reserveren selecteer dan een datum onder het kopje 'zoeken' en klik op zoeken.
  3. Klik vervolgens op de activiteit of les die u wilt boeken. Bij tennis en squash zult u ook nog een tijdslot moeten selecteren.
  4. Als u een les of activiteit gekozen heeft ziet u hoe laat de les plaatsvind en hoeveel plaatsen er nog over zijn. Vervolgens kunt op op 'Reserveer' klikken.
  5. U komt nu in een scherm waar de reservering definitief gemaakt moet worden, hier staat nogmaals de tijd en datum weergegeven. Ook kunt u eventueel nog een opmerking toevoegen. Als u op 'Reserveer' klikt is de reservering definitief. U ontvangt een bevestiging via e-mail.
  6. De reservering is nu definitief en staat dus vast. Onder het kopje 'Beheer reserveringen' kunt u de reservering nu terug zien.

Annuleren reservering les/activiteit

  1. Kies voor 'Beheer reserveringen'.
  2. Zoek in de lijst met reserveringen de reservering op die u wilt verwijderen.
  3. Klik op het prullenbak icoontje om deze te verwijderen.
  4. U krijgt nu een scherm met informatie over de reservering, klik op bevestigen om de reservering definitief te verwijderen.
  5. De reservering is nu definitief verwijderd.

Aanpassen gebruikersgegevens

Wijzigen e-mailadres

Om uw e-mailadres te wijzigen klikt u op 'Mijn gegevens'. Vervolgens kunt u onder het kopje 'Algemene gegevens' uw e-mailadres inzien en wijzigen. Klik op opslaan om wijzigingen op te slaan.

Wijzigen PIN

Om uw PIN te wijzigen klikt u op 'Mijn gegevens'. Vervolgens kunt u onder het kopje 'Verander PIN' uw PIN wijzigen. Voer eerst uw huidige PIN in, voer vervolgens uw nieuwe PIN twee keer in. Klik op opslaan om wijzigingen op te slaan.

Andere gegevens wijzigen

Het is helaas niet mogelijk om gegevens anders dan uw e-mail en PIN te wijzigen. Als u dit wilt moet u contact opnemen met de receptie van uw club.

Veelgestelde vragen

Is het mogelijk om meerdere PIN codes aan te vragen?

Dit is niet mogelijk. Per e-mail adres kan er maar één PIN code gebruikt worden.

Ik krijg een melding dat de website onveilig is.

Op dit moment maakt de website gebruik van het http protocol in plaats van het https protocol en is er dus geen SSL verbinding. Op dit moment zijn wij bezig de website om te zetten naar een SSL verbinding.

Kan ik meer dan één tennisbaan tegelijk boeken?.

Het is niet mogelijk om meer dan één tennisbaan tegelijk te boeken. Als u meerdere tennisbanen wilt boeken zult u meerdere reserveringen aan moeten maken.

Kan ik voor meerdere uren tegelijk een tennisbaan boeken?.

Het is niet mogelijk om voor meer dan één uur tegelijk een tennisbaan te boeken. Als u meerdere uren een tennisbaan wilt boeken zult u meerdere reserveringen aan moeten maken.